RSS 2.0

Så skönt

Idag så väckte Elicia mig vid 4.. dags att gå upp... jag gick upp men Elicia somnade om och sedan så sov hon tills jag väckte henne vid halv 8 ungefär. 
 
Gick tidigare än vad vi brukar för hon skulle till Finningeskolan idag med dagis. Ja hon börjar bli stor. Börjar ju skolan i höst, men hon kommer gå på Vasa. 
När jag lämnat henne gick jag ner till stan för att handla diskmedel som tagit slut. 
 
Nu har jag vädrat ut vardagsrummet och Hoppis har ju njutit av att kunna vara på balkongen. Men han är lite skraj att vara ute på balkongen själv. Men det är ju bra iofs. :)
 
Snart är det ju påsk med.. herregud vad tiden går fort :)
Funderar på att göra en sådan sak till Elicia i påskpresent :) för ägg kommer hon ju få iaf ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback