RSS 2.0

Stora lekparken idag

I morse vaknade jag kl 6.. va fan!!! varför så tidigt??
Gick upp ur sängen runt 8 och då blev det frukost. :)
 
Runt 9 så gick jag och Elicia över till Jonas och Johanna. Tjejerna lekte lite.
Sedan gick jag och Elicia hem för att äta lite lunch innan vi skulle gå ner till lekparken. 
 
Sedan gick jag, Elicia, Johanna och Wilma neråt stan. Tindra satt i vagnen. 
Vi gick in på lidl först och Johanna handlade lite. 
sedan ner till lekparken för att låta barna leka :)
 
 
Fikade lite först :P
 
Wilma och Tindra gungade lite innan vi gick hemåt 
Och Elicia gungade hon med en kompis från dagis :)
 
Jag är redan trött så blir ingen sen kväll för mig iaf. 
Elicia vill ju se gladiatorerna, men jag vette tusan om jag orkar! :P
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback