RSS 2.0

vattkoppor

Ja, Elicias vattkoppor håller nu på att försvinna.
hon börjar verkligen tröttna på att vara hemma från dagis nu. Men om alla är uttorkade så får hon gå till dagis på måndag eller på tisdag,
på tisdag blir det åtminstone tandläkaren iaf. tredje tiden som vi fått som vi troligen inte behöver ändra.
 
ikväll blir det iaf melodifestivalen så får vi se vilka 2 som går vidare från andra chansen till finalen.
vilka tror ni?
Egentligen så är jag inte direkt intresserad av melodifestivalen men jag har ju Elicia som älskar det. men hennes favorit gick ju till final i första programmet så vet inte om intresset egentligen är lika stort just nu.
men det får vi se ikväll :)
 
nu ska jag ägna mig åt andra saker faktiskt! Kram på er och trevlig lördagskväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback