RSS 2.0

Butik och mässa

Vaknade 6 på morgonen och Elicia strax efter. Jag hade ju tänkt somna om efter att jag varit på toaletten men det gick ju inte då Elicia vaknat. 
Nåja, bara vara glad och upp och hoppa :D
 
Vi åkte till butiken för att Sarah och Pia skulle hämta de sista och åka till mässan. Jag stannade kvar i butiken för att fixa lite där som Sarah bett mig att göra :) 
Så var klar runt 12 och då låste jag och gick till mässan för att hinna se Elicia gå modevisningen :)
 
  
 
Sedan var Elicia med på barn yoga :)
 
 
Lite senare så var det lite teater uppvisning :P 
 
Elicia höll på att somna i bilen när vi var påväg hem till Sarah igen :) Men hon skaffade sig många nya vänner på mässan att leka med och det enda jag sa åt henne var att du får vara vart du vill MEN gå INTE ut från denna byggnad. :) Vilket hon bara gjorde en gång men då var jag ute så det var väl okej ändå. 
 
Efter mässan så blev det en trevlig middag ute på altanen i solen.. Jag bara ÄLSKAR det vädret!
 
(texten skriven den 19 maj men hamnar på rätt datum)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback