RSS 2.0

förskolansdag

Idag var det förskolansdag och det firas med ett tåg som går genom stan med alla förskolor samlade :) 
Det här är alltså sista gången som Elicia går i detta tåg. och detta år var det Rock som var temat. 
Elicia hade på sig klänningen som Sarah gjort med dödskallar på och lite tatueringar på händer, runt handlederna, magen och på kinden :) Dock syntes ju inte alla dessa med kläder på men de kunde hon ju visa upp senare :) 
Jag har även varit nere på stan idag och träffat Jessica och det var inte igår kan jag säga.. så höll henne sällskap på AF och sedan så gick vi runt och kollade lite :) 
Gick upp till Wilma och Tindras dagis för att möta upp Jonas och gå mot Elicias dagis för att jag skulle passa Tindra under tiden som Wilma skulle till tandläkaren. Vilket gick bra som det brukar. Tindra fick följa med och hämta Elicia :) 
Sedan hem och sätta sig i soffan.. så skönt efter alla dessa promenader idag ;)
Imorn blir det upp tidigt och ta bussen till Eskilstuna för att besöka logopeden för Elicia. Och efter det gå ner till stan för att åka till Enköping för att umgås med Sarah hela helgen :) 
Vi får se vilket av tågen vi tar från Eskilstuna. Antingen via Västerås eller så blir det via Strängnäs och ta bussen från Strängnäs till Enköping. 
Får se om det blir några uppdateringar under helgen för mobilens nät är slut. :P Hjälp en hel helg utan fb, instagram, twitter samt bloggen. Nåja, jag klarar mig nog ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback