RSS 2.0

Mässa och bussfärden hem

Vaknade tidigt även denna morgon. SUCK!
Men vad gjorde det. Gick ut och rökte och då lyckades Elicia låsa ut mig :P Men hon löste problemet iaf och jag kom in via en altandörr :D
 
Åkte iväg för mässa och Elicia kom dit senare. 
Även denna dag gick hon modevisning. :D
 
Elicia hade sååå kul och såhär ser man ut när man träffat clownen som var med på teatern
Första ordentliga ansiktsmålningen hon har gjort i sitt liv. tidigare har hon bara vågat något litet på ena kinden :D
 
Sista bilden för denna mässa är denna! :D
 
Mässan slutade kl 16 och sedan var det bara att plocka ner allt igen och det gjorde vi och allt skulle ju tillbaka till butiken igen. så 17.30 var allt klart och då var det en timme kvar innan våran buss hem skulle gå. Men hem till Sarah en sväng för att hämta grejer och pusta ut lite innan det var dags att åka med Andreas till bussen för att åka hem. 
 
Elicia och jag har haft en strålande helg och då menar jag både väder och allt vi gjort. 
 
Såg små lammungar med sina mammor från bussen på väg hem med. Måste ju ha med det eftersom Elicia blev så glad av att se dessa :D
 
(skriven 19 maj men upplagd 18 maj ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback