RSS 2.0

Min födelsedag!

Idag vaknade jag av ett litet tassande och lite låg sång på jag må hon leva när Elicia kom smygande och när hon kom in i sovrummet sa hon grattis på födelsedagen mamma. :) Fick ett stort paket och i det fanns teckningar och ett halsband som hon gjort kvällen innan. (bild kommer längre ner)
 
Älsklingen gick och lämnade Elicia på dagis idag så jag kunde ta det lugnt. Städade lite och fixade lite. När han kom hem så kollade vi lite på tv och seda så kom Jonas och Johanna (genom att hålla mobilen med happy birthday låt genom brevlådan) hahaha
Då fick jag också ett stort paket som innehöll denna
 
När dom gick hem så tog det inte lång tid innan Monica kom och även då fick jag presenter. :)
Jag hatar denna förbannade katt :P Men det stod tydligt i kortet att hon visste de ;) hahaha
Älsklingen gick för att hämta Elicia och gick sedan ner på stan och skulle handla present från Elicia till mig. 
Under tiden gjorde jag och Monica tårtan
När Älsklingen och Elicia kom hem så fick jag underbara rosor av Älsklingen 
 
Jag bara ÄLSKAR röda rosor!! Älskar dig!! ♥
 
Och så fick jag en ram från Elicia
 
Ragge kom förbi med och även han hade köpt en present :)
 
Marcus kom över och Johanna, Jonas och tjejerna och vi hade det riktigt trevligt. 
 
Fick väldigt många grattis på FB med :D Tack för alla gratualtioner. 
 
Nu på kvällen har jag pratat med min farbror som bor i Danmark med :) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback