RSS 2.0

Norrland Comedy

Jag och Tobbe åkte in till stan och när vi kom fram till teater Pero så var Jimmy Södermark och Janne Lindskog påväg ut så skakade hand med bägge. 
 
sedan fick vi vänta för biljettluckan hade inte öppnat ännu så vi gick till pressbyrån och träffade Jimmy en gång till och skakade hand igen men denna gång på övergångstället. Hade haft en konvesation med honom tidigare efter att han skakat hand med en tjej i programmet radiostyrd på 6an i över 3 minuter så vi skulle skaka hand i 5min. 
 
kl 20.00 så startade komikerkvällen och jag har då aldrig skrattat så mycket :D
 
När det var slut så var och hjärtat kvar i storstan en stund. var till donken och kollade bilar på sveavägen ;)
vi var tillbaka i kungsängen runt 1 på natten och jag somnade vid 2. :D
 
Tack för en grym kväll Jimmy Södermark och alla andra komiker! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback