RSS 2.0

Shopping

just ja, måste ju nämna morgonen som jag glömde.. 
 
Vaknade när Elicia började prata med mig. Men svärmor sa åt henne att jag sov och skulle låta mig sova :P
hörde sedan älsklingen prata och sedan så låg jag kvar i sängen.
Fick kaffe på sängen av min gulliga svärmor ♥
 
Vi åt frukost och sedan åkte vi runt 12 in mot centrum.
Blev shoppa till Elicia. 
 
Bilderna är lånade från internet.
Sedan dessa skor till mig då jag fick ont i fötterna av de trasiga skorna jag hade på mig :P
 
så blev de ju självklart glass i skuggan denna dag. 
 
Blev så förvånad när jag träffade på Patrik och hans tjej som kommer från Strängnäs. 

Såg även skymten av Reinfeldt som hade något grejs utanför Åhlens!

Senare åkte vi hemåt. gick förbi stan för att handla något och äta och sedan gick vi hem. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback