RSS 2.0

Tågresan till Sthlm

Idag så vaknade jag med en okej tandvärk så ringde tandläkaren för en akuttid. 
Skulle vara där 11. vilket strulade till våran tidsplan som vi bestämt. men det spelade egentligen ingen roll :P
 
Elicia var fin och färdig för en resa till staden
 
 
Så jag knallade iväg till tandläkaren och när jag var klar där mötte jag älsklingen och lilla älsklingen på stationen. Sedan åkte vi till stockholm :) 
 
 
Mötte upp älsklingens mamma på terminalen och sedan tog vi en sväng på stan för att veta vart jag och Tobbe skulle på kvällen :)
Sedan gick vi och köpte jordgubbar och åkte sedan pendeltåget till kungsängen.. handlade mat för kvällen och gick hem till svärmor. 
Det blev tacos till middag.
Nu ska jag och Tobbe snart dra in till stan för att gå på Teater Pero för att vara med på Norrland Comedy med Jimmy Södermark :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback