RSS 2.0

över 1 år sedan

Det är över ett år sedan du lämnade oss i en sorg och framför allt tårar. 
Hoppis har tagit över en del av dina små egenheter. Men om det är någon som saknar dig så är det Elicia. 
Hon pratar om dig ibland och att hon saknar dig. 
 
Du var något alldeles speciellt och det såg jag när jag såg dig första gången på katthemmet. Jag är fortfarande glad att jag fick dela mitt liv med dig under dessa år du levde. 
 
Hoppis har tagit över goset med mig och kurrar högt precis som du gjorde. Men Elicia gosar han inte så ofta med. Det är det hon saknar. Dig kunde hon bära på, gosa med för du blev aldrig arg på henne. Gjorde henne aldrig illa. 
Hoppis säger ifrån med att bitas och klösas. 
 
 
Saknaden efter dig är enorm Putte!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback