RSS 2.0

Översvämning

Ja det kan man lugnt säga.. Igår kväll så somnade jag till smattrandet på fönsterrutan och vaknade även av det imorse. Tror att det regnat typ hela natten.. 
 
Så gick upp, Elicia åt frukost och sedan var det bara att klä på sig och gå till skolan. Nästan framme vid paulinska skolan så var det väääääldigt mycket vatten på vägen, även trottoaren var full med vatten och det fanns väl egentligen ingen annan väg så vi gick där. plaskade på liksom. Tur att min hjärna tänkte på att ta med gummistövlarna hem igår ;)
 
Lämnade henne och gick hemåt. Jösses säger jag bara.. 
När jag kom till samma ställe igen så tog jag några kort och gick sedan över till andra sidan och upp på kullen med gräsmatta och gick där och jag är väldigt glad att jag gjorde det för annars hade jag blivit drängt av vatten. för 2 mötande bilar gjorde att det skvätte vatten rätt bra..
 
Nedan följer 4 bilder på vattenmassorna :)
 
 
 
 
Som ni ser på bilderna så är trottorarena typ dränkta med vatten. :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback