RSS 2.0

lek dag

Ja idag så gick vi upp vid 9 och åt frukost och sedan gjorde vi oss ordning för att åka in till Nyköping. 
I mitt morgonkaffe så fann jag en liggande enhörning.




Först åkte vi till Nyköpings hus för att Elicia ville se hur de såg ut där utan bodar utanför porten samt utan läktare och scen. Hur de ser ut får ni veta vid ett senare tillfälle men bjuder på en bild inifrån och ett på Kanada gäss. 



När vi gått en sväng där åkte vi till bowlinghallen för Fredrik ville ha revansch men jag vann även denna gång. 



Jag var även listad på highscore listan. 


Vi åt lunch och sedan åkte vi till busiz så Elicia fick leka av sig en stund innan vi gick på bio och kollade på Nicke Nyfiken 3. 


Efter filmen så åkte vi hemåt. Handlade hem lite och sedan blev de mat och jag höll på att somna i soffan. 

Så nu säger jag godnatt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback