RSS 2.0

Enköping på dop

Idag var jag bjuden till Enköping på lilla Elias dop. Men när vi väl satt i kyrkan och väntade så kommer Sarah i brudklänning och Andreas bredvid sig. Blev ett överraskningsbröllop. 

Så fina.
Sedan var det dop.
Jag är verkligen glad att jag fick vara med på deras stora dag. 
Vi var i en lokal efteråt och de blev dopfika.
Elicia lekte och lekte med Theo och de andra barnen som var där. 
Grattis och lycka till Sarah och Andreas. 

Elicia var igång hela kvällen. Dansade med Andreas, Sarah, Jakob (Sarahs bror) och även hans tjej och några andra. Hon hade helt klart en rolig kväll. Jag fick hålla Elias charmigare unge får man leta efter, så många leenden man fick av honom och en liten söt valp med namnet emrys 
Maten var awesome och fikat med.
Var ännu bättre att vi kunde stanna längre än vad jag trodde. Vi fick skjuts hem.  
Elicia somnade direkt när vi kommit hem.
Nu ska jag med sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback