RSS 2.0

familjedejt

Idag har jag och Elicia roat oss med att leka med dockor och varit ute och gått och lekt i lekparken. 

När Richard kom hem så hoppade han in i duschen och sen gick vi till Niklas, Hanna och Alexander för att äta gott och barna skulle få leka. Fick även träffa Frida som är Niklas lillasyster. Maten var jättegod och bestod av pommes, lövbiff och beasås. Sedan blev de kaffe och kaka. 

Jag gosade både med katterna och hundarna. 
Vi var där till 21 tiden och kvällen var jättekul. 
Elicia verkar trivas här i gbg men hon saknar Hoppis såklart. 

Nu ska jag lägga mig och sova. Åtminstone försöka sova. 


Min goa lilla kille. Får bild varje dag på min lilla plutt. 

Tack Johanna för att du ställer upp att ta hand om lilla grisen åt mig 

Kommentarer
Postat av: Johanna

klart jag ställer upp och tar hand om honom 😊

Svar: Det är jättesnällt :) <3
Krissi

2015-02-21 @ 12:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback