RSS 2.0

förkyld fortfarande

Ja men det får jag allt klara av. Elicia var uppe och åt frukost när jag vaknade av klockan imorse kl 7. Hon hade tänt ALLA lampor i hela lägenheten också.. Haha..
 
Idag har jag inte gjort så mycket under tiden hon var i skolan, diskat bort gårdagens disk som jag inte orkade igår och plockat undan lite. 
Hämtade Elicia som var glad idag, hon berättade vad dom gjort i skolan på väg ner till stan. 
Väl hemma så tog jag hand om den rena tvätten som låg på den andra sänghalvan så nu kan jag lägga mig hur jag vill i sängen :D
 
Var över en sväng hos Jonas och Johanna så barna fick leka lite efter middagen. 
Snart ska jag i säng, försöka sova med en täppt näsa är intressant. 
 
Sov gott och dröm sött!
Håll utkik imorn för då kommer en ny ledtråd!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback