RSS 2.0

Låååång dag

Idag så gick vi upp vid 8 för att hinna äta frukost och sådär. 
Elicia skulle ju till skolan till 10 för att ha en snabb skoldag på 1½ h. 
Nu undrar ni ju säkert varför men det berodde på att det var öppet hus. 
De hade matte, frilek, rast, abc och musik under den tiden. 
 
efter skolan så blev de hem till min faster och hälsa på. Åt lite apelsiner, gosade med katter och drack kaffe. Elicia målade lite och gosade med de katter som ville gosa med henne. Vi var där till strax innan 15 då vi började röra på oss. Elicia skulle ju på kalas hos en klasskompis. Så lämnade henne där och gick hem till Monicas farmor som bor i samma område och tog en fika och snackade lite om allt möjligt i 2 timmar. Även Monicas faster och pappa kom förbi under tiden jag var där :) 
 
Hämtade Elicia strax innan 18 och gick hemåt. Väl hemma blev det middag och filmmys och nu ska jag gå och sova. Elicia ska jag bära in till hennes säng då hon somnat på soffan. :)
 
Godnatt alla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback