RSS 2.0

döööör av värmen!!

Igår lyckades jag bränna mig på övre delen av ryggen och axlarna. Så det är riktigt jobbigt idag. Sovit har jag kunnat iallafall. Så har täckt rygg och axlar idag så de inte blir värre. Och håller mig borta från solen så mycket de går idag.

Blir en soft eftermiddag idag. Har packat lite för helgen och även för Elicias vistelse hos Sarah nästa vecka. 

Sen var det de här med att äta. Vette fan vad vi ska äta ikväll. Ingen aning alls. För varmt så vi får se vad de blir för mat sen. 

I helgen blir de att åka till Nyköping på lördag. Vi ska se på gästabudet. (Teater) på kvällen ska vi sova på slottsgården typ. På söndag morgon åker vi till Stallarholmen för att besöka vikingafestivalen och senare åker vi vidare till Enköping för att grilla och lämna Elicia hos Sarah.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback