RSS 2.0

kärlek

Idag så vaknade jag 04.50 och gick upp. Elicia vaknade vid 6 och vi åt frukost. 
Mötte upp Monica vid Vasa vid 8 och jag gick sedan ner till kursen. 
Känner att jag själv inte gjorde så mycket vettigt utom att faktiskt kolla tåg och buss till Oxelösund. 

Efter kursen så blev de att möta Monica och Elicia på leksaksaffären och sedan gå för att åka med tåget. 




Lät Elicia leka en stund när vi kommit till Nyköping. Sedan gick vi mot bussen men svängde av innan och gick in på BR leksaker där vi hittade en kul grej. 
Sedan gick vi till bussen som kom precis när vi kom dit. Åkte buss till Oxelösund och klev av där vi skulle för att sedan gå till Fredriks lägenhet. 
Fredrik är på jobbet så jag hade fått nyckeln i onsdagskväll. 
Går in i köket och ser detta. 


En helt underbar present! ♡♡
var hemma ett tag sedan tog jag och Elicia oss ner till stan en sväng och gick sedan till skolgården så hon fick leka lite. 




Linbanor är skoj tycker hon. 
Var där ett tag innan vi gick hem och lagade mat. 
Nu sitter hon och kollar på Ipaden  och jag sitter och bloggar. Snart dags för sängen för henne och det kommer nog inte ta lång tid för mig innan jag sover heller. Min älskade slutar 22.15 så troligen sover jag när han kommer hem. Jag är dötrött. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback