RSS 2.0

varmt ♡☆

Idag har det verkligen varit varmt ute. Hela dagen. Stod 28.3 i morse på tavlan som jag och Elicia brukar gå förbi på morgonen. 

Idag har kursen handlat om etik och moral samt nätverk. 

Efter kursen hämtade jag Elicia på fritids och gick sedan hem till Jonas och Johanna.  
Sedan ner på stan och handla och hem. Åt mat och ut i lekparken i någon timme. 

Ikväll fick jag tvätta med. Bokningsgrejen har varit trasig så man har inte kunnat boka. 

Just nu ligger Fredrik inne hos Elicia och läser en saga. Ja han kom hit ikväll igen för att umgås med oss några timmar. Elicia ville att han skulle läsa så det är väl lika bra. 

Vet ni hur mycket Fredrik betyder för mig? Klart ni inte vet och jag kan faktiskt inte ens försöka berätta hur mycket. För jag kan inte för det är bra mycket. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback