RSS 2.0

äntligen!

Vaknade 5 i morse och var pigg och hade helt klart sovit klart. Men låg kvar i sängen och spelade lite innan jag gick upp. Åt frukost med Elicia och sedan gick tiden så det var dags att gå och lämna henne i skolan och sedan var de dags för kurs igen. 

Efter kursen så gick jag och satte mig på George och drack en kaffe. Lina dök upp och jag fick sällskap ett tag. Karina kom också förbi och lämnade vitlökskryddan och citronmoussen jag beställt. Hämtade Elicia vid 13 och sedan gick vi hem. Elicia fick cykla och Johanna och barna kom ut också. Strålande väder. 


En ekorre hittade vi också som jag tog kort på. 
Alltid najs att kunna lägga en eller några bilder i bloggen. 
Sen blev de kaffe hos Johanna innan vi valde att gå ner till träningsparken. 


När vi varit där ett tag så blev de att vi gick hem. 
Jag lagade mat och Elicia hjälpte till. 

Äntligen har jag fått höra av dig och jag är så sjukt lättad. Saknar dig Fredrik. Är så skönt att du är utskriven från sjukhuset. Se till så vi kan träffas snart för jag längtar efter dig. Puss ♡


Nu ska jag fortsätta läsa min bok jag börja på igår. Natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback