RSS 2.0

Hur mås det?!

Haha.. kände att den rubriken passade ihop med bilden som kommer här nedanför. 


Satt nere på stan och väntade på att kursen skulle börja så jag tog kort på den där måsen då den satt på taket och kollade på mig samtidigt som den lät utav fan. 
Om det är en fågelsort jag inte gillar så är det faktiskt fiskmåsar. De låter illa och skiter på en när de har ungar eller attackerar. 

Nog om det. 
Kursen gick bra som vanligt och jag hämtade Elicia när hon slutade skolan. Vi gick hem. Tanken var att vi skulle gå till lekparken med Johanna och barna men Tindra ramlade och gjorde sig illa. Så de blev inte så. 

Nu ska jag lägga mig och läsa innan jag ska sova. 

Har varit duktig ikväll med. Har kollat igenom alla säckar med kläder i mitt sovrum så nu är de kläder som ska tvättas. De jag inte ville ha gick jag och kasta direkt. De var sådana kläder som var trasiga eller hade fläckar som inte går att få bort. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback