RSS 2.0

kurs start

Vaknade 6.40 av mig själv. Elicia sov fortfarande så lät henne sova till 7. Sen gick vi ner på stan tills min kurs skulle starta. Ja jag tog med henne första dagen för hon har inte fritids. 
Det funkade relativt bra faktiskt. 
Blev en massa info och vid 10 kom kommunpoliserna och berättade om deras resa till att bli polis. Det var riktigt intressant och lyssna på. Elicia tyckte väl att de var tråkigt och blev rastlös men tyckte hon var riktigt duktig. Imorn slipper hon vara med. 

Efteråt mötte Johanna upp oss och vi gick och handlade lite innan hon skulle till AF. 


En liten fiskmås fick vi kort på. 
Sen hem och vi gick över till Johanna en sväng när Ragge hade kommit. Blev kaffe och snack. 

Hemåt och laga mat och äta och nu ligger Elicia i sängen. Jag ska snart se svenska fall för FBI. Sen blir det sängen för mig med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback