RSS 2.0

Mina fina!

Idag hade jag ju kursen och Elicia fick vara hemma med Fredrik som började jobbet senare idag. 

Kursen idag var en repris typ då menar jag att jag redan hört det en gång så tyckte egentligen att de var onödigt å vara där. Men är ju lite tvungen ändå. Och samtidigt så är de säkert något man missar som kanske fastnar andra gången. 

När jag kommer hem så har min fina underbara Fredrik städat köket och han har fått Elicia att faktiskt städa sitt rum. 


Ser  ju inte så glad ut på bilden man hon var så stolt när hon visade upp sitt rum när jag kom hem. 

Fredrik var tvungen att åka nästan direkt. Dom hade verkligen hunnit med mycket. Varit ute så Elicia fick cykla. Städat och även varit och handlat. 

Sen var jag och Elicia hos Jonas och Johanna och barna några timmar. 

Nu sitter jag och kollar på tv innan sängen. 
Så godnatt alla fina. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback