RSS 2.0

minigolf och grillat

Jag vaknade redan vid 6.40. Jösses säger jag bara. Trodde helgen skulle ge mig sömn men icke. Men låg kvar bredvid min älskade ett tag. 
Elicia kom in vid 7 och vid halv 8 gick vi upp.
Vi åt frukost. Och efter frukosten  så tog vi oss ut till en camping som har minigolf bana. Tyvärr var banan skit dålig så vi slutade vid hål 12 och gjorde sedan sista banan. Elicia tröttnade redan vid bara 6. 


Efter de åkte vi en snabb sväng förbi Fredriks mamma innan vi åkte och åt lunch på en pizzeria. Efter pizzerian så åkte vi och handla för att kunna grilla. 
Fredrik åkte iväg en stund för att fira hans kusins student. Under tiden var Elicia ute och lekte med nyfunna vänner på gården. 
Sen blev de mat och det var ju supergott med grillat kött och potatisgratäng och sallad såklart. 

Sedan gick vi ut en timme drygt. Elicia hoppade in i duschen när vi kom in och Fredrik fixade snacks. Sedan blev de mys i soffan. Fredrik satt i mitten och Elicia på ena sidan och jag på andra. Riktigt mysigt. 
Elicia somnade efter ca 40 min av gladiatorerna. 

Så nu säger jag godnatt med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback