RSS 2.0

minigolf, skor och sen lunch

När vi kom till Nyköping så såg vi några studentlastbilar. Så idag tar Nyköping studenten. Min fina Fredrik mötte oss vid bussen och sedan åkte vi till en minigolf bana. Elicia tyckte det var superkul. 
Jag vann även i denna sport. Haha ☆
sedan åkte vi och köpte skor till Elicia och sedan åt vi på Max. När vi kommit till Oxelösund så gick vi in och handlade inför middagen som blev tacos. 

När vi kommit hem så var det in med sakerna och sedan ut i lekparken som gällde. 
Underbart väder! 

Efter middagen så var vi ute en sväng till innan vi gick in och åt glass och myste och kolla tv innan läggdags. 

Jag och Fredrik blev ett par redan på min födelsedag! Men vi ville vänta tills idag med att ändra statusen på fb. Haha ♡


Denna bild har Fredrik skickat till mig. Och tycker den är underbar så lägger upp den här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback