RSS 2.0

regn och mys

Idag har det vart riktigt dåligt väder under förmiddagen så blev en inne dag med mys framför tvn. Elicia fick leka med min mobil och jag och Fredrik kollade på tv. Vid lunch åkte vi iväg till en fin Kina restaurang och åt mat. Riktigt gott. 


Elicia som oftast har myror i brallan var faktiskt riktigt duktig på att sitta stilla under tiden vi var där. Sedan åkte vi för att hämta våra saker för att åka och fika hos Fredriks föräldrar. Blev kaffe och paj. Riktigt trevligt. Vid 15.20 tiden åkte vi till busstationen i Nyköping och väntade in bussen för att ta oss till strängnäs. 
Elicia var jätteledsen för att vi skulle passa hem.  
Var hemma vid 19. Så blev middag och typ sängen nästan direkt. 

Nu ska jag sova. För imorn börjar jag sommarkursen på jobbtorget. 

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback