RSS 2.0

Sov gott älskade Hoppis

Som ni läste en liten del av i förra så blev Hoppis akut sjuk. 
Jag fick tag på strömsholms veterinärer. Och pratade med en kvinna där som hoppades att de skulle gå bra för katten tills imorn då jag inte kunde ta mig dit. Han skulle ha lugn och ro. Vilket han fick under dagen. 

Niklas och Mia kom och hämtade honom för att ta med honom så han kunde avlivas. Men han somnade in i samma veva som de parkerade bilen. Sov gott min älskade lilla prins. 
Jag är så glad för alla åren jag fick med dig. 
Kommer alltid att älska dig plutten. 
Vem ska nu sova bredvid mig i sängen? Vem ska nu trösta mig när jag är ledsen? 


Kommer verkligen aldrig att glömma dig! 


Tack Johanna för all hjälp idag! ♡♡♡

Kommentarer
Postat av: Johanna

de va så lite så, ellie tyckte de va kul att hon kunde gå på kalaset ändå eftersom hon sett fram emot de

2015-06-08 @ 06:01:45
URL: http://www.nouw.com/jojosofijah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback