RSS 2.0

städat och AF

Ja idag så vaknade jag vid halv 7 eller något sådant. Låg kvar en liten stund. 
Sedan kom Johanna och Tindra hit när de lämnat Wilma. Tindra skulle nämligen till tandläkaren och eftersom jag var ledig så fick Elicia vara hemma. Men följde med Johanna och Tindra till tandläkaren. Då passade jag på och städa. Haha
när de kom tillbaka så gick vi över till Johanna och drack kaffe. 

Vid 13 tiden så gick vi ner till stan för kl 14 skulle jag vara på AF för möte. Elicia fick naturligtvis följa med. Men hon ville gå när de gått 30 min. Haha. Tråkigt då! 

Vi gick och handla om mötte Johanna som skulle handla hon med. Sen gick vi hem. 


Bjuder på denna idag.

Imorn kommer min älskade hit. Vi ska spendera midsommar tillsammans. ♡♡ älskar verkligen den karln! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback