RSS 2.0

♡♡♡♡

Så jäkla mycket kärlek denna dag så det är inte sant. 
Efter kursen hämtade jag Elicia på skolan. Vi gick ner till stan mötte Johanna och när hon gick för att hämta barna så gick jag och Elicia till biblioteket för att vänta tills Monica slutade jobbet. 
Strax efter 16 så ringer Fredrik och säger att han har en överraskning åt mig. Han är i strängnäs.

Möter upp Monica först öppnar paketet som innehåller godis och leggings samt ett kort och 50:- och går ner till slagsta glass där vi möter upp Fredrik. Vi äter glass och Monica går sedan för hon har annat planerat. Jag, Fredrik och Elicia går hem till Jonas och Johanna då han ställt bilen hos mig redan. 
Äter mat och dricker sedan kaffe. Jag får ett blombud från Fredrik ♡

Så vackra blommor! Och från honom personligen får jag choklad. 

Sedan drar vi när det är dags för Wilma och Tindra å sova. Vi går hem först så jag sätter blommorna i vatten och sedan drar vi förbi Ragge. Som inte är hemma. Vi åker ner till hamnen. Elicia får leka i lekparken och sedan går vi förbi Harrys för Ragge, Lotta och Niklas sitter där. 
Åker hemåt vid 20.30 ungefär och Elicia åker i säng. 

Tack till alla som har sagt grattis, skrivit Grattis och tack till er som tagit sig tid att förgylla min dag!! 

Tack hjärtat för den största överraskningen. Jag blev så glad! Du ska bara veta hur mycket jag tycker om dig och hur lycklig jag är! ♡♡♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback