RSS 2.0

Färga hår och Bowla

Naturligtvis inte samtidigt!! haha
 
Jag och Elicia gick hemifrån samma tid som vanligt. mötte upp Johanna som skrämde Elicia. var faktiskt lite kul för Elicia sa MEEEN Johanna!! Sedan lämnade vi Elicia i skolan och det gick superfort. hon glömde liksom bort mig och sprang in i klassrummet!
Jag och Johanna gick ner till stan och handlade lite. tog en fika på george och sedan gick vi typ hem. Jag färgade håret och sedan var det dags att hämta Elicia på skolan. hon har ju kort dag på fredagar så vi gick ner och handlade det jag hade glömt att köpa. 
 
väl hemma åt jag lunch då jag inte hann de innan jag hämtade Elicia sedan gick vi över till Johanna och Jonas innan Monica slutade jobbet. 
 
 
Jag blev iallafall nöjd över mitt hår.. mörkare nertill och rött upptill!!
 
Sedan gick vi ner och mötte Monica och bowlade en timme. 
Jag och Monica började första serien med varsin strike! 
 
Elicia rörde sig för fort men aja. Bilden får vara med iallafall. 
 
Monica har kastat iväg klotet. 
 
Elicia med klotet hon använde!
 
Elicia och jag kör en strike på tredje serien.. Tyvärr så hann vi inte spela klart den serien. Men ett bildbevis har jag iallafall på att hon klarar av att göra strike! 
 
Efter gick vi till stan och handlade sallad som jag hade glömt och handla! Sen fick vi skjuts hem av Lina :D Tack tjejen! 
 
Elicia ligger nu och sover och jag ska fortsätta kolla på serien jag kollar på. Innan sovdags.. 
Så godnatt på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback