RSS 2.0

mysig kväll

Fredrik kom hit vid 16 tiden. Tyvärr var de taskigt väder så de fick bli bowling som var en tanke vi haft igår. Jag och Elicia gick ner till parkeringen där Fredrik hade parkerat i lördags. 
Sen gick vi till bowlinghallen och vi hade riktigt kul. Sen gick vi och hämta bilen och åkte hem till Jonas och Johanna på kaffe. 

När barna skulle sova så åkte vi till Ragge och Lotta och där var Niklas och Mia. 
Elicia har verkligen fattat tycke för Fredrik och jag tycker det är riktigt najs. För som jag förstått de så känner han och jag samma sak. 

Sen skjutsade han hem oss. Vi stod utanför ett tag för Johanna var där. När kl var 20.30 så åkte han hemåt. Blir en träff igen om en vecka. Då är han ledig på måndagen med.  

När jag och Elicia kommit in blev Elicia tårögd och lite ledsen att Fredrik åkt. Men förklarade att han bor en bit härifrån och måste hem för han jobbar imorgon. Men att han kommer tillbaka om en vecka. 

Med det betyget så tror jag att hon trivs med honom. Vilket känns azum! Saknar honom redan och de har bara gått ca 1h 30min sen han åkte. 

Just de Elicia låg i sin säng och ropade i samma veva som jag skulle på toa. Jag sa att jag var på toa och då sa hon att jag skulle komma in när jag var klar. När jag är färdig på toa och går in då sover hon. 

Har ingen bild att dela med mig av i detta inlägg.. 
men nu säger jag godnatt jag med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback