RSS 2.0

utvecklingssamtal

Idag efter skolan så hade vi utvecklingsamtal. Verkar så riktigt bra för Elicia i skolan. 
Hon gillar även allt de gör på skoltid också. Superbra tycker jag. Och verkar ha lätt för matte. Men är ju inte så svårt för tillfället. Men jag hoppas att det håller i sig. 
 
Efter mötet åkte vi bil. Ja vi fick skjuts hem av en av Elicias klasskompisars mamma.. 
Så snackade vi lite om sommaren och kanske har lite planer tillsammans med deras familj. MYSigt!
 
På eftermiddagen när Wilma och Tindra blivit hämtade på dagis så var vi upp till fotbollsplanen och spelade lite fotboll. Riktigt skönt att röra på sig. Min rygg har inte gillat mig i flera dagar. så får hoppas att jag har rört mig på rätt sätt så det inte kommer tillbaka. för det är fan inte skönt! Tycker det är jättetråkigt när jag inte kan hitta på saker med Elicia för att jag har sådan värk i ryggen. Men hoppas de ger med sig nu när jag även tränar ryggen. 
 
Blev middag hos Jonas och Johanna idag. 
Nu ligger Elicia i badet och vi har även varit inne i förrå¨det och donat lite. 
 
Har tyvärr ingen bild att bjuda på idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback