RSS 2.0

21 September = kursstart

Mötet gick bra och den 21 september börjar jag kursen på folkhögskolan som heter framsteget. 12 veckor lång kurs som innehåller lite allt möjligt. 

Jag ser verkligen fram emot det då det kommer kännas kul och samtidigt väldigt givande. 


Jag hann tillbaka till Oxelösund innan Elicia slutade skolan idag. Och när hon slutat så åkte vi hem till Fredriks farmor och hälsade på för första gången. Väldigt trevligt. 

Så om ca 2 veckor börjar Elicia även fritids och kommer gå fritids efter Fredriks skifttider. Med tanke på att han jobbet FM och EM och är ledig 3 veckan. 

Nu ska jag och mitt stora hjärta se en film innan vi ska sova. 
Natti natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback