RSS 2.0

tvätta och vika kläder

I morse gick Fredrik ner till tvättstugan då vi bokat. Elicia klädde sig och sedan blev de frukost när Fredrik kom upp. I samma veva som Elicia skulle till skolan så gick Fredrik ner igen och jag följde med Elicia till skolan. Sista övergångsställena klarade hon själv. Stod och kollade på henne när hon gick över de första och sedan de andra. Riktigt duktig. 

Jag och Fredrik hjälptes åt med tvätten sedan. 

Innan de var dags för Elicia att hämtas så skjutsade Fredrik mig till skolan då han ändå skulle till jobbet. 

Hämta Elicia, sedan hem och sedan ner till stan för att handla mat för kvällen samt spagetti tills imorn då jag ska göra köttfärssås och då menar jag storkok så min stora hjärta har matlådor. 
Köpte även en almanacka för den 21 september så börjar jag den förberedande kursen i folkhögskolan som AF tyckte jag skulle gå samtidigt som jag söker jobb. 


När vi kom hem igen jag och Elicia så började jag vika tvätt och framåt 17 så åt vi. Sedan var hon ute och lekte i någon timme. 

Nu ligger hon och sover och jag ska strax sätta mig och se en film. Om jag nu inte somnar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback