RSS 2.0

skolstart

Vaknade kl 6 av alarmet. Men eftersom Fredrik också ställt larm fast vid sju så försökte jag somna om. Vilket jag inte kunde. Vände och vred på mig men insåg att jag sovit tillräckligt och var pigg. 
Åt frukost och spelade lite Uno innan det var dags att åka till skolan för skolstart.

Vi är många i klassen men det kommer nog bli en rolig termin. 
Var där i i ca 1.5h innan vi slutade.

Väl hemma igen så spelade vi Uno igen. 


Åt lunch och sedan gick jag och Elicia till pulkabacken i samma veva som Fredrik åkte till jobbet. Elicia var hos en kompis i någon timme efter pulkabacken och jag fyllde i tiderna för fritids.

Sedan blev de middag, dusch för Elicia, fixade en fläta i hennes hår och kollade lite tv innan sängdags. 

Så nu lägger jag mig i sängen och spelar lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback