RSS 2.0

sista svenska, engelska och mattelektionen

Idag så blev dagen rätt kort i skolan. 

Började med engelskan där det bara var newsquiz och sedan ett glospapper som hela gruppen skulle göra tillsammans för och se hur mycket vi kom ihåg. 

En fika rast på 50 min istället för 30 slutade de med. Svenskan var det bara en redovisning från en i gruppen, test på språkhistoria och sedan utvärdering om terminen.  Så vi slutade 11.15 så istället för att ha rast till 13 så gick jag till matten och gjorde klart mitt påbörjade prov. När jag var klar med provet så pratade jag med läraren som sa att det var dumt att börja på ett nytt kapitel nu och kunde lämna in matteboken och åka hem och njuta av solen. 


Bilden är gammal men tog ingen idag.. detta är statestik vilket jag höll på med för 2-3 kapitel sedan. 

Sitter iallafall på bussen nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback