RSS 2.0

vårlunch i skolan

Igår bakade jag och Fredrik en paj som jag skulle ha med till skolan idag. Tacopaj. 

När jag kommer till skolan så lämnar jag av grejerna i caféterian och sätter mig med 2 st från skolan. Hade även tagit med kakor idag. Satt där under friskvården och typ snacka skit och åt kakor. Hahaha

Sen var det samling i klassrummen och efter det så var det kubbspel för de som ville. 


Kl 12 var de dags för lunch och vi samlades i aulan och åt. 1/3 av skolan var kvar när de tyckte att de var dags att sjunga gör mig. 
Sen blev de fruktsallad till efterätt.

När allt var slut åkte jag hem och hoppade av på stan för att köpa blommor till Fredrik. Och varför gör jag det på min födelsedag?? Jo det är så att vi firade 1 år tillsammans. Vi blev alltså tillsammans på min födelsedag förra året.
När jag väl kom hem så tog vi det lugnt. 
Och nu sitter jag här i soffan och väntar på att tiden ska gå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback