RSS 2.0

Clowner

Har sett att clownhysterin har kommit till Sverige nu. 
Personer som klär ut sig till clowner och jagar folk. Jag blir på rikitigt irriterad!
Folk är redan skraja för att gå ut på kvällarna och så kommer detta som kanske skrämmer folk ännu mer. 
 
Jag kommer inte gå ut på kvällarna när det är mörkt, inte själv iallafall.. 
Jag kommer inte heller att låta Elicia vara ute när mörkret faller. 
 
Att det dessutom är folk i Sverige som blivit knivskurna av en clown är helt sannolikt! VARFÖR??
 
Jag har en tanke om att detta kommit till Sverige för att det finns psykopater som vill andra människor illa och därför klär de ut sig för att slippa stå för sin handling! är ju svårt att hitta en person som har en clownmask. 
 
Att de finns skräckfilmer med clowner är en sak. Annars är det meningen att clowner ska vara roliga och busiga! Som tillexempel på cirkusar. Där finn clowner och de håller på och gör bort sig osv.. Det är OKEJ!
Har man clownfobi så är ju inte detta speciellt positivt! Jag är inte rädd för clowner men jag är fan rädd för dig bakom masken!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback