RSS 2.0

Orolig!

Idag vid halv 11 när jag satt på lektion så hade de ringt från Elicias skola. Jag såg det 1h senare.

Jag ringer upp och kommer till kuratorns telefonsvarare, vilket gör mig orolig!
Så pratar med läraren direkt efter lektionen och går till bussen för att åka till Elicias skola. På bussen ser jag ett sms från min telefonsvarare så jag lyssnar. Elicia har ramlat och skrapat knän och händer.
Okej! Ja men det är ju inget ovanligt.
Kommer till skolan och väntar tills hon slutat. Ser då att hon även har skrapat upp lite på sidan av hakan.

Alldeles nyss så ringde skolsköterskan och tog upp det med hakan och att det är deras skyldighet att meddela att om Elicia har/får ondare i munnen så är det bra att kontakta tandläkare.
Hon berättade även att Elicia hade varit jätteduktig när hon blivit omplåstrad. Inget gnäll och inga tårar. Tårarna kom ju innan denna gång.

Min tjej är en kämpe när de kommer till skador.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback