RSS 2.0

Kan inte hålla mig längre!

Okej. För några inlägg sedan skrev jag att de händer en del grejer.
Fick en kommentar att från en Maria där hon skrev "jag tror du är gravid"
Men gör dig så besviken nu för jag är absolut inte gravid. Jag har mens precis som vilken ogravid kvinna som helst.

Nu kommer jag till delen som jag hållit på så längre.

Idag fick vi nycklarna till våran 3:a som Fredriks föräldrar var med och tog lånet på. Vi behövde verkligen en 3:a så att Elicia får ett eget rum. För som vi bott under 1 år funkade liksom inte. Hon har bott i vardagsrummet och sovit på soffan. Tur att soffan ändå är bekväm att sova på.

Men nu kommer hon ha ett eget rum där hon kan leka med sina kompisar när de kommer.

SUPER!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback