RSS 2.0

3h promenad sammanlagt

Igår var jag ut på en promenad på 1,5 h i det fina vårvädret. 

Då hade jag med mig Elicia och vi gick en promenad för att hitta lite vårblommor. 

Bilden är tagen igår

Idag innan jag tänkte att jag skulle ut och gå så står jag på balkongen och röker och ser då tre män med en hund gå in på arbetsplatsen här utanför. Vet inte exakt vad de ville men en arbetare sa åt dom att de skulle gå därifrån pga risken att bli skadade om något föll över dom. 

Men istället för att gå så började en av männen jiddra och den andra tänkte bussa hunden på honom. 
Tror att polis tillkallades för jag mötte en polisbil som var ute och troligen sökte efter männen sen. 

Jag gick ut iallafall och gick en promenad. Träffade på Elicia som var vid kyrkan med en kompis och hennes föräldrar. De var fika och en lite mindre tillställning där. 
Blev iallafall 1,5h idag med. 


Anledningen till att jag gör dessa promenader är för att lindra mensvärken med de istället för att ta en massa värktabletter. Eftersom det funkar med promenad så är de nog bättre med det än att äta dessa förbannade värktabletter. (tar naturligtvis det om jag får ont under kvällen, för jag vägrar ta längre promenader när de är mörkt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback