RSS 2.0

Mår bra igen

Jag är verkligen osäker på om det var kräksjuka/magsjuka jag fått för jag kräktes endast upp det jag hade ätit och fick ingen diarre heller. 
Så ätit något olämpligt som magen inte tyckte var bra, matförgiftning eller kanske förstoppning, märkte ju själv att jag inte kunde skita när jag var på toaletten! 
 
Idag mår jag väldigt bra. inga kräkningar och ingen diarre, ingen magvärk. Helt återställd. 
Vilket känns bra, men för alla andras säkerhet så stannar jag hemma från skolan imorgon med. det är ju ändå 48 timmar man ska vara hemma minst. 
 
Så vad roar jag mig med? Kollar på tv och sitter vid datorn, ska försöka mig på att göra något vettigt. Känner att jag iallafall ska börja med att äta något nu :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback