RSS 2.0

Obehagligt

Just nu sitter jag på bussen hem från Nyköping. Har sökt ett sommarjobb till. 


Men det jag egentligen ville skriva av mig är detta.

När jag kommer till Nyköping och har gått av bussen och går förbi teatern mot gågatan tar jag av mig hörlurarna. Vilket jag aldrig gör annars (undermedvetet troligen för jag reagerade efter en stund) 
När jag kommer en bit upp på gågatan ser och hör jag en lastbil starta och jag känner ett obehag fyllas i kroppen. 

Obehaget kommer nog finnas med mig ett tag framöver även om livet fortsätter framåt. 

Jag var inte på plats när terrorn härjade på Drottninggatan i Stockholm, jag är inte rädd men obehaget är ett faktum. 

SVERIGE STÅR ENAT. Vi går vidare tillsammans och tillsammans är vi starka! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback