RSS 2.0

Olika skoluppgifter

Jag har ju lovat typ förra terminen att jag skulle dela med mig av mitt specialarbete i historia här på bloggen. Har helt enkelt glömt och börjat en ny kurs på skolan. Men just för tillfället är jag ju hemma så tänkte jag skulle sätta mig och fixa ett inlägg om det under fakta om allt möjligt! 
 
Tänkte att jag kollar igenom vad mer för uppgifter jag gjort och kan dela med mig av det också om de finns något mer av intresse. 
 
Har en text som jag skrivit om svensk språkhistoria men just den kan jag inte dela med mig av just nu för jag har inte haft redovisning om detta ännu så den får vänta. 
 
Men jag kollar igenom vad jag har så lägger jag upp det här i bloggen!

Ha en bra dag och håll utkik :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback