RSS 2.0

Bunge museumet

Detta museum har jag besökt en gång tidigare. Men det var många, många år sedan, men minnet säger att det ser likadant ut som det gjorde när jag var där. 
 
Ett ställe som jag garanterat skulle säga att man ska besöka. :) 
 
 
 
  
  
  
  
 
Bilderna ovan har Monica tagit. Nu följer mina bilder. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var en upplevelse för oss alla. Bra att få lite mer inblick för jag hade ju glömt allt som säkerligen fanns där när jag var där sist. 
Men nu ska vi äta och ta det lugnt. Imorgon ska vi på ett nytt äventyr. 
Bland annat hitta gravstenar som hör till min släkt. Får se om dessa finns kvar eller om de är bortplockade. Man vet ju aldrig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback