RSS 2.0

♣ Mitt liv med Bob

Titel: Mitt liv med Bob
Författare: James Bowen
 
Baksidans text: James och hans gatukatt Bob har gjort en anmärkningsvärd resa tillsammans. Under de år som gått sedan deras historia berättades i den bästsäljande boken GATUKATTEN BOB har James, med Bobs hjälp, börjat hitta tillbaka till livet.
Nästan varje dag visar Bob prov på intelligens, mod och humor, samtidigt som han öppnar sin människoväns ögon för viktiga sanningar om vänskap, lojalitet, tillit - och vad lycka innebär. 
 
I MITT LIV MED BOB berättar James på hur många sätt Bob har varit hans beskyddare och skyddsängel i tider av sjukdom, svårigheter och till och med livshotande fara.
När de gör en high five tillsammans inför sina många beundrare vet James att de trick han har lärt Bob inte är någonting jämfört med det han själv lärt sig av sin gatusmarta katt. 
 
Betyg: 5/5
 
Mina egna ord: Jag älskar verkligen denna katt och hur de vandrar i livet med varandra vid sidan. Den är både sorlig och kärleksfull. Jag tycker helt klart att den ska läsas. Underbart! Rekommenderar denna starkt, men läs först den första boken som heter Gatukatten Bob. så får du hela historien rätt från början. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback