RSS 2.0

Instabil

Var i skolan i måndags. I tisdags stannade jag hemma med världens huvudvärk, vilket kanske berodde på att vi var på visualiceringscenter och kollade den där filmen som var i 3D. 
 
Onsdagen hade jag ont i kroppen och kände mig gråtfärdig, vilket visade sig vara rätt. Var riktigt instabil och då tänker inte jag gå till skolan. 
Kände av det även på torsdag och fredag morgon. Har nog aldrig gråtit så mycket. 
Vet inte riktigt varför jag kände så här. Undermedvetet?? Ja, kanske. 

Är glad att jag har världens bästa fästman som tröstade mig iallafall 1 gång.
Jag har ju så svårt att gråta framför folk, framför Elicia är det inga problem.
 
Men har alltid varit sådan. Kan inte visa mig svag för andra. 
 
Så ni som undrat var jag var i förra veckan vet nu varför! Och jag kommer inte att prata om detta nu när jag skrivit det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback