RSS 2.0

Uppträdande nr 2. (skolan)

Nu har jag precis kommit hem från 2-3ans julkonsert eller vad man nu ska kalla det. 
Barnen var jätteduktiga. 
 
Elicia hade en viktig del i detta och det var att tända 4je ljuset och säga versen till det. 
 
"När det fjärde ljuset brinner,
vi hämtar julegran,
och alla barnen räknar,
dan före dan före dopparedan."
 
De sjöng låtar och hela uppvisningen var som en berättelse från 1 december till nyår :) Mysigt värre!
 
Som vanligt tog jag ju bild innan och jag delar inte med mig av denna utan den får Elicia behålla för sig själv sedan! :D
 
 
(detta inlägg hamnar under kategori Teater även om det inte är det. Men det är ju en uppvisning och jag tycker det passade där ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback