RSS 2.0

Akut tandläkarbesök

Ja, det fick bli en akut tid. Har inte sovit ett skit i natt. Men har legat i sängen och vilat iallafall. 
 
Tanden är borta nu då den hade en inflammation och kändes fel att ta bort men har inte ekonomin att först öppna upp den för medicin och sedan laga den. 
 
Men jag har dåliga tänder, Borstar 2 gånger om dagen och sköljer med flux eller vad det heter. 
SPELAR tydligen ingen roll. 
 
Nåja. tanden brevid ska också tas bort då den är helt trasig. :(
 
Nu ska jag gå och lägga mig för att se till att bedövningen försvinner och jag får några timmar sömn så jag klarar resten av dagen och inte är dödstrött i morgon. 
Imorgon ska vi åka till Norrköping och Busfabriken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback